ZIJN ER KOSTEN VERBONDEN AAN RETOURNEREN?
Voor het retourneren van de bestelling betaal je zelf de verzendkosten.
Stuur ons een mailtje als je een artikel wilt retourneren, vervolgens mag je het terug sturen naar onderstaand adres.

Retouradres:
Commerce Buying B.V.
Adres: Dirk Storklaan 61
2132 PX Hoofddorp

WANNEER KAN IK GEKOCHTE ARTIKELEN UITERLIJK RETOURNEREN? 
Je hebt 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met orginele hangtag geretourneerd worden.

KUNNEN ARTIKELEN UIT DE SALE WORDEN GERETOURNEERD?
Dit is geen enkel probleem, ook deze items kunnen worden geretourneerd.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK RUILEN?
Helaas is een ruiling nog niet mogelijk. Wij adviseren om zelf een nieuwe bestelling te plaatsen.

RETOURVOORWAARDEN
Uiteraard moet je de kleding kunnen passen maar zorg er wel voor dat labels en etiketten intact blijven. Artikelen dienen compleet, in originele staat en voor zover mogelijk in originele verpakking (inclusief eventuele plastic hoes of kledingzak) te worden geretourneerd. Artikelen die je terugstuurt mogen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn.

WELKE ITEMS KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD?
Wanneer een beschadiging te wijten is aan normale slijtage, kunnen wij de aankoop helaas niet vergoeden. Andere klachten of artikelen die wij helaas niet kunnen vergoeden zijn: – Items beschadigd door intensief gebruik – Transpiratie-, deodorant- en make-up- vlekken – Items zonder originele tags of labels.

HEB IK EEN TRACK AND TRACE NUMMER NODIG VAN MIJN GESTUURDE PAKKETJE?
Bij het verzenden van het pakketje ontvang je een track and trace nummer waarmee de status van verzending kan worden gecontroleerd. We raden je aan deze zorgvuldig te bewaren.

Neem voor vragen gerust contact op met onze SUPPORT Service en stuur een email naar order@commercebuying.com

0